Thursday, 30 August 2012

kenduri kawan form 6

first time pergi kenduri rumah kawan masa form 6 tahun 2010 seingat aku la..aku susah sikit nak ingat tahun..tapi tak sangka kawan aku nie yang anti laki nie..yang kahwin awal daripada kami semua..huhu..ingat lagi..,dalam kelas dia nie susah sangat nak cakap ngan laki..tapi tue la katakan jodoh awalkan.. aku sendiri tak sangka dapat kad jemputan melalui fb pulak 2..hebat orang nikah sekarang nie..xde kad2 dah..just guna fb je..ajak kawan2 p kenduri diorang..eemmm...,,

umur 21 dah jadi isteri orang..,besar tanggungjawab 2..aku harap kawan aku nie..dapat jadi isteri yang solehah pada lakinya..tapi dengar2 kaba..pertemuan kawan aku nie melalui orang tua.. best gak kalu org tua pertemukan..haha..aku pulak rasa tua lepas tengok kawan aku nie jadi isteri orang..lepas nie aku plak kot..hahaha..

pada hari nikah kawan aku nie..,aku pergi ramai2..dalam 3 buah kereta..apalagikan sesat la..tak tahu kampung ryu tumpat kat mana..pergi punye pergi ..semakin pelik nama kampung..patah la balik..sampai hospital tumpat..turun lagi..aku n kawan nie..pergi naik lagi..patut la tak jumpa..hehe..lawak jugak..pasal peta pulak tue..kitaorang harap pada kawan aku sorang lagi nie..rupa2 nye dia sdri x print peta 2..adooiii..,,pening2..

 
memang la rumah ruby dekat stesen krta api tapi..kawan aku sorang lagi nie..pergi bawa kami semua ke stesen krta api wkaf baru..punye la tak tahu..baru la aku masuk campur..selama nie aku tak ambik kisah sebab semua dah besar mesti tahukan..tapi semua xtahu..haha..rupanya rumah ruby nie dkat stesen krta api tumpat..aku pun ckap la..kta kena pergi bandar tumpat dlu..baru blh cari umah dia..bertolak punye awal kitaorang nie..dlm pkul 12 smpai sne dlm pkul 3..adoiii..ambis makeup aku cair..tak cantik muka aku..hahaha...sampai2 bertembung ngan pihak pengantin lelaki..ramai la weeiii...sekejap je dapat jumpa ngan kawan aku nie..huhu..sedih gak..tak dapat bual lama2..


semua nie kawan aku masa form 6 la nie..tapi ramai lagi..yang nie je pergi..huhu ;-)
apa2 pun ruby, kawan aku nie..semoga berbahagia dengan suami yang tercinta tue..nak tangok gambar lagi..nanti aku upload gambarnya kat bawah nie nye..gambar akad nikah dia..

 
 

No comments:

Post a Comment