Friday, 7 December 2012

kundasang

cuti raya haji bulan lepas..kami pergi kundasang..boring2..pergi la sana..tak la jauh sangat dari pusat bandar ke kundasang tue..
kami pergi just nak tahulah..betul ke cantik..sampai kawan2 kitaorng..cakap cantik2..rugi tau kalau tak pergi..
jadi hari tue..terdetik hati nak pergi...jadi kami pergi la...
oohhh mmyy ggoood...,, memang cantik la pemandangan tue..boleh tengok la gunung kinabalu itu..yang cantikk..tersergam di mata kami nie..
mula laa..angan2 mat jenim nie...kami tengah daki gunung..hakhakhak...
dalam gambar 2.., kami dekat ladang lembu..lembunya xnampak pun..tapi rumput2nye memang cantik...segar mata memandang...
ffuuuhhh.... kami dalam perjalanan nak pulang dah...sejuk la jugak kat sini..tapi tak rasa la pulak buah-buah dan sayur yang dijual kat sini...mana la tahu..sama dengan cameron hinglands kan..
tapi rasanye..kedua-dua tempat nie..ada keistimewaan masing2...but...kami seronok kat kundasang...KAMAL TUNGGU SAYA....!!!

No comments:

Post a Comment