Friday, 5 August 2011

keseorngan..ô

hari ni..,p anta kak kat airpt..sedih rasenye...nak berpisah ngan orang kita rapatkan..tapi 2 la...dia pun ade kehidupan sendiri..lepas anta dia..ak terus p bazar rmdhan beris..xthu nak beli ape..banyak sangat la orang menjual.. 2 3 kali aku pusing2 kat tmpat sama..ape yang ak beli hanya lah..ayam pedas n akak..2 je..tgok lauk pn dah keyg..

bukk posa hri ni hnya ak n abg ak je..sdihnye... :-( huhu..nak tgu 11hb ni lambat agy..terpksalah..ak yg kena bt smuanye..kena siram pokok bunga mek n keja dpur smua2 lah..adoiii..penat..tpi dah orang harap kan..kena la..buat yang terbaik..Hari ni ak x sempat nak siram pokok bunga mek..bukan bunga pun..pokok bayam n pokok maman je..yang memanng terbaik wook..tak de pokok 2..xckup lauk untuk  mkan..

No comments:

Post a Comment