Saturday, 6 August 2011

lepas geram

apa la..punye ptptn ni..susah betul nak isi pinjaman..isi punya isi ingatkan dah betul laa..tengok2..tidak lengkap lagi..aarggh...,,terpaksa ak kena beli no pin lain pulak..modal pun banyak la keluar..,dah laa..pagi ni ak bangun punya la awal nak g isi benda ini..tengok2 hari ni..hari ahad..sedih + geram rasenyee..dah la malam tu dah  tak boleh tido..dok fikir pasal benda ni..adooii..

aku sendiri pun tak tahu nak buat macam mana lagi ni..menyusahkan orang betul laa..buat la sistem yang senang sikit orang nak isi..ni tak..,kena isi sekali je..pas tu kalu dah sah tak boleh nak tukar-tukar dah..ape ni...tolonglaa...ubah sistem ke arah yang lebih senang sikit...

No comments:

Post a Comment